Bonjour ! Welcome to my blog , dear . | Dashboard | +Follow


Life .
Bonjour !



I don't care who exactly you're , if you're gonna be nice to me , I'm gonna nice to you :)


Le' Journey

Diary Superwoman Links Beloved


Notes

Hi there!


Le' Credits



Template By MiaDamia
Inspiration By Lettha
Re-Edited by Ajlaa
Lifeless
Saturday, 9 August 2014 | 00:36 | 0 Love
Hi 


lamanya tk bukak blog. oh gilo rindu kahkah. sekarang life macam tk life je. lagi besar lagi banyak dugaan. lagi besar lagi bnyk bnda terjadi. bnda yg tk diduga. lagi besar lagi banyak problem nevermind;

Allah uji sebab allah sayang

makin lama makin naik kepala weh bila dah besar. rasa diri mcm bagus tpi sebenarnya tak. hari hari muhasabah diri, hari hari cuba nak berubah. bila dah mula nk berubah susah pulak nak istiqamah. allahu kenapa dngn diri ni?

pernah terfikir rasa nk mati macam tkde guna hidup bila probs banyak sngt. probs dngn kawan, family. kawan, aku tk thu apa slh aku. kadang rasa mcm diri ni tk boleh kawan dngn sape sape sbb bnyk yg menghalang. salah ke nk berkwan? salah ke nk eratkan silaturrahim? arghh && mati malas nk fikir penat sgt fikir psl bnda ni,

aku cuba elak buat probs elak sakitkan hati org. tpi penat asik jaga hati orang tpi org tk jaga hati kita. why perlu selfish kan diri? why kena aku je fikir pasal kau? bila aku tnya apa tk puas hati knp tk nk ckp? kata okay semua. knp tk luahkan apa tk puas hati kat aku supaya aku boleh ubah diri aku? aku tk perfect maaf. tolong berhenti buat aku, aku penat sangat. 

dream benda bukan bukan; boleh tak aku jadi sleepy beauty? tidur je manjang, maybe macam menyusahkan org lain sbb risau kan? eh wait ada sape ke kesah pasal aku? hm jadi sleepy beauty macam best tidur manjang takde probs. tenang, aman, tk sakit hati. tpi syg angan angan je. tk mungkin, aku boleh.

cuma satu je aku boleh minta aku penat jadi berhenti, allah kuatkan aku.



Older Post | Newer Post